۱۳ آبان روز تجلی آزادگی و نماد استکبارستیزی است
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
شناسه : 312501
2
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی آزادگی و روز هیهات من الذله است و باید همه در این روز در صحنه حاضر باشند.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب که با محوریت برنامه‌های روز دانش‌آموز، استکبارستیزی و ۱۳ آبان، امروز در دفتر امام‌جمعه میاندوآب برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: ۱۳ آبان سالروز سه واقعه مهم تاریخی در تاریخ معاصر ایران است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: کشتار دسته‌جمعی دانش‌آموزان در تهران به دست دژخیمان پهلوی، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام که حضرت امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند، سه واقعه تاریخی مهم در روز ۱۳ آبان هستند.

وی با بیان اینکه در ۱۳ آبان مردم، نوجوانان و جوانان به صحنه آمده و ظلم طاغوت را تحمل نکردند، گفت: مقابله با طاغوت و استکبار در روز ۱۳ آبان سبب شده تا این روز به‌عنوان روز استکبارستیزی شناخته شود.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه در استکبارستیزی تمام اقشار مختلف مردم و به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان نقش مهم و اساسی داشتند، تصریح کرد: روز ۱۳ آبان، نماد مبارزه با استکبار جهانی بوده و باید گرامی داشته شود.
امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم ما هوشیار بوده و همیشه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌اند، اظهار کرد: همه باید در این روز به‌پاخاسته و علیه استکبار جهانی به میدان بیایند و در این میان نیز نقش دانش‌آموزان و دانشجویان باید پررنگ باشد.

وی افزود: یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی آزادگی و روز هیهات من الذله است و باید همه در این روز در صحنه حاضر باشند.

حسن‌زاده با بیان اینکه باید از غفلت در این زمینه پرهیز کرد، گفت: دشمن، روی همین مناسبت‌ها تمرکز کرده و آن را معیاری برای برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده است.

امام‌جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به مبارزه مردم فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: بیش از ۱۷ روز است که مبارزه مقاومت فلسطین شروع شده و این موضوع مردم مسلمان دنیا و به‌ویژه ایران را به خروش آورده است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه امروز هر انسان آزاده‌ای در دنیا حمایت خود را از فلسطین و مقاومت نشان می‌دهد، اظهار کرد: ولی استکبار جهانی به دنبال تبعیض و بی‌عدالتی بوده و از کیلومترها دورتر به منطقه آمده و از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌کند.

وی با تأکید بر اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان، گفت: دشمن از اتحاد و همدلی ما در هراس است و لذا باید اتحاد حفظ شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی ساخت.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضران درباره محور جلسه، نظرات خود را اعلام کرده و در نهایت مقرر شد راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در میاندوآب از ساعت ۱۰ صبح شروع و امام‌جمعه میاندوآب نیز سخنران مراسم باشد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.