۱۲ فروردین، روز به بار نشستن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است
۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
شناسه : 299577
6
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت:در روز ۱۲ فروردین، شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.
پ
پ

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک روز جمهوری اسلامی به مردم حوزه انتخابیه و تمامی مردم ایران اسلامی، گفت: روز جمهوری اسلامی یکی از مهم ترین روزهای و تعیین کننده ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است.

مهدی عیسی زاده افزود: ۱۲ فروردین، روز آری گفتن به حاکمیت اسلام و ارزش های دینی و الهی در جامعه و بیعت با ولایت مطلقه فقیه و تثبیت دستاوردهای سال‌های مبارزه و نهضت اسلامی ملت بزرگ ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی شهدای این سرزمین است.

وی گفت: در روز ۱۲ فروردین، شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

عیسی زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) به ما استقلال، آزادی و اقتدار بخشیده است، تصریح کرد: استقلال در ابعاد مختلف یکی از ابزارهای قدرت جمهوری اسلامی است که باید مانند استقلال سیاسی در تمام زمینه ها و بخش ها مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی؛دشمنان، معاندین، خائنین و نفوذی ها در این چهار دهه تمام تلاش خود را علیه انقلاب و مردم به کار گرفته اند و اهداف خود را دنبال کرده اند، تصریح کرد: ملت صبور، نجیب و همیشه در صحنه و قهرمان ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت و به برکت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری از تمام گردنه های سخت عبور کرده اند و ان شالله در تمام عرصه ها نیز با همت و تلاش دولت؛ دست عوامل نفوذ و نفاق و دشمنان را کرده و با حضور هوشمندانه و آگاهانه در صحنه توطئه ها و حتی ترفندهای عظیم و بی سر و صدای دشمنان را خنثی خواهیم ساخت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.