۱۰ طرح خدماتی، درمانی و عمران شهری در میاندوآب‌ افتتاح شد
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
شناسه : 292938
3
با حضور استاندار آذربایجان غربی؛

همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰طرح خدماتی، درمانی و عمران شهری با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، این طرح‌ها شامل چهار طرح درمانی و بهداشتی، پارک بانوان، پنج پروژه گازرسانی روستایی بود که امروز در میاندوآب‌ افتتاح شدند.

افتتاح چهار طرح در حوزه بهداشت و درمان

امروز پروژه های بخش بهداشت و سلامت شهرستان میاندوآب با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

به گفته سهراب حیدری مدیرشبکه بهداشت و درمان میاندوآب، این پروژه ها شامل مراکز سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی دیجیتال و آزمایشگاه تشخیص مولکولی PCR بودند که با هزینه ۱۷۰ میلیارد ریالی در بیمارستان فاطمه (س) افتتاح شدند.

افتتاح پارک بانوان شهرداری میاندوآب

هم چنین امروز پارک بانوان میاندوآب نیز با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

به گفته مرتضی نجفی شهردار میاندوآب، این پروژه از سال ۹۵ توسط شهردار وقت شروع شده است که مساحت آن با افزایش ۱۶هزار مترمربع به ۲۱ هزار مترمربع افزایش یافت.

وی افزود: برای احداث، تکمیل و تجهیز این پارک که شامل چمن مصنوعی، مسیردوچرخه سواری، پیاده روی؛ اتاق مشاور و… است ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

افتتاح گازرسانی به پنج روستا در میاندوآب

هم چنین امروز پروژه گازرسانی به ۵ روستای میاندوآب با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل شرکت گاز آذربایجان‌غربی و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

این پروژه ها شامل گازرسانی به  پنج روستای گل حسن،بفروان، تلخاب،سیستک، قشلاق تلخاب هستند که با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و با بهره برداری از آن ۷۲۴ خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.