یک واحد دندانپزشکی غیر مجاز در میاندوآب پلمپ شد
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۹:۰۲
شناسه : 281029
7

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از پلمپ یک واحد دندانپزشکی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: یک واحد غیر مجاز و مداخله گر در امور دندانسازی و دندانپزشکی که به صورت کاملا غیربهداشتی و فاقد مدارک اداره می شد، پلمپ شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: مداخله در امور پزشکی یکی از مواردی است که متاسفانه در سطح کشور همواره بیماران با آن مواجه هستند و شهرستان میاندوآب نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی گفت: به منظور جلوگیری از این مداخله ها و همچنین برخورد با این موضوع واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب همواره فعال بوده و در راستای مقابله با این مداخلات می کوشد.

حیدری تصریح کرد: در همین راستا نیز  یک واحد غیر مجاز و مداخله گر در امور دندانسازی و دندانپزشکی که به صورت کاملا غیربهداشتی و فاقد مدارک اداره می شد، پلمپ شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به اینکه این واحد در یکی از مناطق شهری میانددوآب مستقر بود، اظهار کرد: فرد دندانساز و دندانپزشک، بدون هیچ گونه مدرک پزشکی و با جعل برخی عناوین، اقدام به درمان غیرمجاز مردم می کرد که این واحد توسط کارشناسان حوزه نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان پلمپ شد.

وی اظهار کرد: با پیگیریهای واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان میاندوآب هیچ مرکز غیر مجاز در شهرستان میاندوآب فرصت فعالیت ندارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.