یک سری مشکلات در سیاست های دولت را خودم نیز قبول ندارم/ صحبت های ما ریا و تزویر بوده و شایسته سالاری در شعار است/ چه لزومی دارد در اول کار بگوییم خانواده شهیدیم
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
شناسه : 278720
6

فرماندار میاندوآب گفت: ایثارگران ما محجوب به حیا هستند، در سایر شهرستان ها اینگونه نیست و طرف زنگ می زند و ب بسم الله قبل از اینکه حرفش را بگوید، می گوید که فرزند شهید است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی امروز در دیدار جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران میاندوآب که در محل فرمانداری برگزار شد، در اظهاراتی گفت: اگر ایثارگران میاندوآب را با سایرین مقایسه کنیم، ایثارگران ما محجوب به حیا هستند.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: بیش از 20 سال است که در فرمانداری هستم ولی ندیده ام که یک نفر به فرمانداری مراجعه کند و بگوید فرزند یا برادر شهید و یا جانباز هستیم و به ندرت دیده شده است.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان ها اینگونه نیست و طرف زنگ می زند و ب بسم الله قبل از اینکه حرفش را بگوید، می گوید که فرزند شهید است، گفت: چه لزومی دارد در اول کار بگوییم فرزند شهیدیم، لازم نیست چون که جدای از این مسئله یک حقوق شهروندی داریم که باید در مقابل آن پاسخگو هستیم.

قهرمانی با اشاره به اینکه همه جا گفته ام که فلسفه وجودی کل دستگاه های دولتی به خاطر مردم است، افزود: اگر مردم نباشند، فرمانداری و دستگاه های اجرایی و قضایی و… به چه درد می خورند؟

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه باید در خدمت مردم باشیم و این وظیفه ما است، تصریح کرد: کسی که از قشر شما نباشد، درد شما را نمی داند، جانبازی ویلچرنشین است، کدام یک از ما حاضریم دنیا را به ما بدهند ولی یک انگشت خود را از دست بدهیم؟

وی با اشاره به اینکه بارها گفته ها و بعضا نیز حرف ها را تحریف کرده اند، تصریح کرد: گفته ام کسی که یک ساعت به جبهه قدم گذاشته، برای ما مقدس است، ممکن است در همان یک ساعت اول شهید شود، ما یک روستایی داشتیم که در 15سالگی در عملیات کربلای 4 در همان روز اول شهید شد.

قهرمانی اظهار کرد: ما به این نظام و کشور و ولایت اعتقاد داریم و روزی که قدم به مبارزه گذاشتیم، به خاطر اسلام و صیانت از نظام و اسلام بود.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه نگرش های غلطی در جامعه وجود دارد، افزود: بی مهری هایی به خانواده شهدا می شود، برادر شهید داریم چه امتیازی به او داده شده است، وقتی به جبهه می رفتیم، کدام یک دنبال حقوق بودیم؟

وی با بیان اینکه لزومی ندارد در مورد برخی جلسات به دنبال استناد قانونی باشیم، گفت: وظیفه ما است که جلسه برگزار کنیم نه به خاطر خانواده شهدا، بلکه حقوق شهروندی، این جلسات نتایجی دارد که می توان از حقوق شما دفاع کرد.

قهرمانی در ادامه با اشاره به اینکه در کار خود به حزب و جریان فکری نمی کند، تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند از سیاست های کلی نظام عدول کند و هر دولت و فردی که باشد همه باید در چارچوب قانون به آن پایبند باشند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه یک سری مشکلات در سیاست های دولت را خودم نیز قبول ندارم، افزود: بنده در این دولت فرماندار هستم، دولت بعدی که سر کار آید مطمئن باشید بنده در هرکجا باشم، باز کار می کنم، چون کارمند دولت و متعهد به نظام هستم و خط و مشی دولت ها نیز نمی تواند خارج از نظام باشد.

وی به شایسته سالاری نیز اشاره کرد و گفت: شایسته سالاری در شعار است ولی در عمل شاهد نیستیم.

قهرمانی در ادامه با بیان اینکه برخی صحبت های ما ریا و تزویر شده است، اظهار کرد: در ظاهر از فرد ایثارگر تکریم می کنیم ولی در باطن بی توجه هستیم و این ریا و تزویر از آسیب های جامعه است که بی اعتمادی آورده و بیش از هر چیز به نظام آسیب می زند و مردم را بدبین می کند.

فرماندار میاندوآب به مسائل شهرستانی و استانی نیز اشاره کرد و گفت: در استان تنگ نظری هایی نیز وجود دارد، مثلا می خواستند مرکز آموزش شهید باکری میاندوآب را به مرکز فنی و حرفه ای تبدیل کنند که در ملاقات با وزیر علوم این موضوع را منتفی کرده و این دانشگاه به صورت مستقل فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مدیران استانی از دیگر شهرها هستند،افزود: متاسفانه تا امروز ما میاندوآبی ها فقط همدیگر را زمین زده ایم و از آفت های این شهرستان است که اجازه رشد به همشهری خود را نمی دهیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.