گلباران تمثال امام خمینی(ره) در میاندوآب/زنگ انقلاب در مدارس  به صدا در آمد+ تصاویر
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
شناسه : 279239
5

در دومین روز از دهه مبارک فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس میاندوآب به صدا در آمد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، این مراسم، امروز صبح در تمامی مدارس شهری و روستایی میاندوآب و به صورت نمادین در دبیرستان دور دوم متوسطه شاهد راضیه میاندوآب و با حضور مسئولان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه دشمنان با امپراطوری رسانه ای به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و جمهوری اسلامی هستند؛ افزود: علی رغم همه توطئه ها و فتنه انگیزی دشمنان ما به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف بوده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده اظهار کرد: دشمن تا دندان مسلح با امپراطوری رسانه ای به دنبال این است تا جای ارزش ها و ضد ارزش ها را عوض کند.

وی با بیان اینکه ما منکر مشکلات نیستیم، گفت: ما در واقع وارث مشکلات و عقب ماندگی 2500 ساله هستیم ولی با این وجود در حال رشد و توسعه هستیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه مقاومت و ایستادگی رمز پیشرفت است؛ تصریح کرد: ما در شرایط جنگ احزاب هستیم و باید مقاومت را تبلیغ کنیم.

حسن زاده در ادامه به آماری در حوزه زنان و بانوان و مشارکت زنان در امورات مختلف اجتماعی، علمی، پزشکی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: دوره پهلوی دوره دفاع از آزادی زنان نبود بلکه آنها از  بی حچابی و بی حیایی دفاع می کردند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم به خوبی و با برنامه ریزی مناسب تبیین شود.

وی در پایان بر لزوم تحصیل، تهذیب و ورزش در بین جوانان تاکید کرد.

هم چنین جهانبخش محبی نیا، نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با تاکید بر امورات فرهنگی و تربیتی، اظهار کرد: اشتباه در سیاست و امور دفاعی قابل جبران است ولی اشتباه در امور تربیتی قابل جبران نیست و لذا باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه باید از آموزش و پرورش بوی انقلاب به مشام برسد، افزود: 22 بهمن امسال باید پرشورتر از همیشه در راهپیمایی شرکت کنیم و خیابان های ما امسال ترجمان مقاومت و انگیزش ملت ایران باشد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و احیای ارزش های انسانی و سجایای اخلاقی بود، اظهار کرد: خداباوری از مهم ترین ویژگی های امام خمینی(ره) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران بود.

بهروز تقی نژلد گفت: مردم باوری دیگر ویژگی حضرت امام خمینی(ره) بود.

در پایان این مراسم نیز زنگ انقلاب به صدا درآمد و تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) گلباران شد

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.