زنگ انقلاب در مدارس میاندوآب به صدا در آمد+ تصاویر
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
شناسه : 298543
7
در نخستین روز از دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس میاندوآب به صدا در آمد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، این مراسم، امروز صبح در تمامی مدارس شهری و روستایی میاندوآب و در بستر شاد و نیز به صورت نمادین در سالن ورزشی باهنر میاندوآب و با حضور مسئولان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه میاندوآب در سخنانی با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: باید اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروزی تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود: امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی برای مردم و ایران اسلامی، آزادی، عزت و استقلال به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی، آزادی را در بی بند و باری معنا می کردند، گفت: باید به نسل حاضر بگوییم که چه بودیم و چه شدیم؟ از کجا به کجا رسیدیم؟ و آزادی واقعی را در زیر سایه نظام جمهوری اسلامی به دست آوردیم.

فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دنیایی که به بلوک شرق و غرب تقسیم می شد، بوجود آمد، اظهار کرد:  انقلاب اسلامی، گفتمان و نگرش جدیدی به دنیا معرفی کرد.

حسام شیرازه محبت با اشاره به تاریخ و تاکیدبر مطالعه در تاریخ، افزود: امروز دانش آموزان باید پرسشگر و مطالبه گر باشند و در اهداف و دستاوردهای انقلاب مطالعه کنند و آن را با پیش از انقلاب مقایسه کنند.

بهروز تقی نژاد رئیس آموزش و پرورش میاندوآب در سخنانی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: امام خمینی(ره) با توکل بر خدا و اعتماد به مردم انقلاب را رهبری کرده و به پیروزی رساندند.

در پایان این مراسم نیز زنگ انقلاب به صدا درآمد و تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) گلباران  شد.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.