گلایه امام جمعه میاندوآب از حضور کمرنگ مسئولان در نماز جمعه/ جهاد تبیین در فضای حقیقی و مجازی ضروری است
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
شناسه : 303277
1
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: لازم است در مقابل توطئه دشمنان، جهاد تبیین راه اندازی شود و وارد میدان شد و جامعه را آگاه ساخت تا قبل از اینکه دشمن دست به شبهه افکنی بزند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه به من چه در دین اسلام جایی ندارد، اظهار کرد: هر جا لازم باشد باید در صحنه بوده و از ولایت و نظام و اعتقادات دفاع کنیم.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، افزود: این شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کارکردهای متنوعی داشته و آثار زیادی از جامعه دارند که غیرقابل کتمان هستند.

وی با بیان اینکه نمی توان جلوی پیشرفت را گرفت، گفت: ایجاد محدودیت طبیعی است و در کل دنیا نیز اتفاق می افتد حتی در خود کشور آمریک تعدادی معدودی شبکه می توانند فعالیت داشته باشند.

حسن زاده تصریح کرد: امروز اساتید، علما، انقلابیون وظیفه دارند تا از فضای مجازی غفلت نکرده و وارد این فضا شوند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به آسیب هایی که در فضای مجازی وجود دارد، اظهار کرد: در این فضا دشمن به دنبال شبهه افکنی و شایعه پراکنی در بعد اعتقادات، در زمینه تاریخ و نیز در زمینه مسائل سیاسی است و این موضوعات را در جامعه دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده اند، افزود: در گذشته به دنبال جنگ سخت بودند ولی امروز با استفاده از امکانات رایانه ای و  جنگ نرم به دنبال شبهه افکنی و شایعه پراکنی و تغییر افکار در جامعه هستند تا به اهداف خود دست یابند.

حسن زاه گفت: با استفاده از این فضا به دنبال تطیهر طاغوت هستند  و برای این کار نیز پول ها و دلارهای زیادی را هزینه می کنند تا ذهن مردم را به سمت تطیهر طاغوت بکشانند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمن به دنبال عوض کردن جای ارزش و ضد ارزش است، افزود: لازم است در مقابل این توطئه دشمنان، جهاد تبیین راه اندازی شود و وارد میدان شد و جامعه را آگاه ساخت تا قبل از اینکه دشمن دست به شبهه افکنی بزند.

وی در ادامه با گلایه مندی از حضور کمرنگ مسئولان در نماز جمعه، اظهار کرد: از مسئولان انتظار داریم در نماز جمعه و صحنه حضور داشته باشند، نماز جمعه تنها متعلق به قشر خاصی نیست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.