گزارش برخی مدیران در شهرستان منطبق بر واقعیت نیست/ با محافظه کاری، میاندوآب به این روز افتاده است/ مصوبات جلسات باید اجرایی شوند
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
شناسه : 270589
7

فرماندار میاندوآب گفت: برخی مدیران شهرستانی گزارش می دهند که آقا همه چیز حل است ولی واقعیت اینگونه نیست.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سخنانی با تاکید بر اینکه باید مصوبات جلسات اجرایی شوند، اظهار کرد: متاسفانه برخی نسبت به مصوبات بی تفاوت بوده و هر جلسه مصوبات مربوط به آنها تکرار می شود در حالی که مصوبات جلسات باید اجرایی شوند تا نتیجه بگیریم.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه این وضعیت مورد قبول نیست و 1/5 سال است که کار عمرانی در این شهر خوابیده است، افزود: به خاطر مردم کار کنید و اگر نمی توانند بگویید تا بدانیم و تکلیف ما را روشن شود.

وی با اشاره به اینکه در میاندوآب ثبات مدیریت حاکم شده و ما از مدیران حمایت می کنیم ولی این بدین معنا نیست که مدیران کار نکنند، گفت: وقتی از مدیران حمایت می کنیم باید آنها احساس مسئولیت کنند، برخی مدیران شهرستانی گزارش میدهند که آقا همه چیز حل است ولی واقعیت اینگونه نیست.

امیری با بیان اینکه نباید محافظه کاری کرد،  تصریح کرد: در مدیریت محافظه کاری جواب نمی دهد و  با محافظه کاری، میاندوآب به این روز افتاده است.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه برخی اعضای جلسه متاسفانه فقط توجیه می کنند، اظهار کرد:عدم اجرایی شدن مصوبه، جای توجیه ندارد و در شهرستان میاندوآب نیز همه متفق القول از کسی حمایت می کنیم که کار و تلاش کند نه اینکه خود را به این و آن و فرماندار و دیگری وصل کند تا جایگاهش را حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه مسئول باید شجاع و نترس باشد، افزود: کسی که همه مسائل را به گردن فرماندار می اندازد و همه چیز را منوط به فرماندار می کند، نشان از ضعف وی هست.

امیری  تصریح کرد: باید کار کارشناسی انجام شود و کارها کارشناسی شده پیش رود و مسئولان و مدیران نیز پیگیر درخواست ها و مشکلات باشند تا نتیجه بگیرند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.