گرانفروشی، در صدر تخلفات اصناف قرار دارد
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
شناسه : 306002
4
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و تداخل صنفی در صدر تخلفات اصناف قرار دارد .
پ
پ

رضا بهروزی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: در شهرستان میاندوآب ۲۳ اتحادیه با ۱۱ هزار و ۶۵۰ واحد صنفی مشغول به فعالیت هستند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به انجام بازرسی های روزانه از واحدهای صنفی، افزود: بازرسی از واحدهای صنفی اعم از پوشاک، کیف و کفش ، شیرینی ،آجیل و میوه همواره در اولویت قرار داشته و عملکرد این واحدها بصورت روزانه از نزدیک رصد و بررسی می شود.

وی گفت: گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و تداخل صنفی در صدر تخلفات اصناف قرار دارد .

بهروزی با اشاره به افزایش مبالغ جرائم تخلفات صنفی از جمله عدم ارائه فاکتور خرید به بازرسان، عدم صدور فاکتور برای مشتری و عدم درج قیمت تا سقف ۱۰ میلیون تومان، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی باید نسبت به درج قیمت کالا، نصب نرخ نامه و همچنین نگهداری فاکتور کالاهای موجود در واحد جهت ارائه به بازرسین اقدام کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: از شهروندان تقاضا داریم هر گونه نارضایتی از عملکرد صنفی اصناف را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری و شماره مستقیم ۴۵۲۶۳۶۱۰ اداره صمت گزارش نمایند .

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.