گاز ۷۵ واحد تولیدی و صنعتی میاندوآب قطع شد
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 304665
4
براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران؛ رییس اداره گاز میاندوآب گفت: براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان جریان گاز ۷۵ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان در راستای پیشگیری از شرایط بحرانی قطع شد.
پ
پ

به گزارش گروه اجتماعی زرین خبر، با توجه به ورود توده هوای سرد به منطقه و افزایش مصرف گاز، کارگروه مدیریت بحران شهرستان میاندوآب بصورت فوق‌العاده تشکیل جلسه داد.

گاز ۷۵ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان میاندوآب قطع شد

رییس اداره گاز میاندوآب در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای پیشگیری از قطع گاز، اظهار کرد: طی روزهای آینده با ورود توده هوای سرد، شاهد افت فشار گاز خواهیم بود‌.

بهمن مختاری افزود: باتوجه به تصمیمات ستاد مدیریت بحران استان برای پیشگیری از قطعی گاز و شرایط بحرانی، علی رغم میل باطنی ناگزیر جریان گاز ۷۵ واحد تولیدی و صنعتی در میاندوآب قطع شده است.

دستگاه های متولی اقدامات لازم برای تامین سوخت جایگزین را انجام دهند

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه میاندوآب نیز در این جلسه گفت: با توجه به ورود توده هوای سرد، افزایش مصرف سوخت، افت فشار، قطعی گاز دور از انتظار نخواهد بود لذا دستگاه های متولی اقدامات لازم برای تامین سوخت جایگزین برای نانوایی ها و مرغداری ها را انجام دهند.

ناصر سلمان زاده با تاکید بر اینکه نباید شاهد کمبود سوخت در روستاها و تعطیلی نانوایی ها باشیم، افزود: اتحادیه نانوایان ضمن تامین سوخت جایگزین، واحد‌های نانوایی را ملزم به دوگانه سوز کردن کند.

وی با اشاره به قطع غیرمترقبه گاز به دنبال حفاری در مناطقی از میاندوآب، گفت: طی روزهای گذشته حفاری غیراصولی موجب قطع چند ساعته گازبخشی از مناطق شد که نارضایتی شهروندان را بهمراه داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه تکرار چنین اتفاقاتی توجیه پذیر نیست، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های خدمات رسان در صورت ضرورت حفاری، عملیات مورد نظر را با حضور کارشناسان و دقت لازم انجام دهند.

تصمیمات برای پیشگیری از وقوع بحران احتمالی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب هم  در این جلسه گفت: حفظ سلامت شهروندان و آرامش روانی جامعه یکی از اصول اساسی مدیریت بحران است.

محمدرضا رضایی افزود: تصمیماتی که گرفته می شود برای پیشگیری از وقوع بحران احتمالی است و هیچگونه نگرانی از بابت تامین سوخت و مایحتاج مردم وجود ندارد.

نیازمند کاهش بار شبکه توزیع برق در شهرستان هستیم

مدیر توزیع برق میاندوآب هم در این جلسه با بیان اینکه نیازمند کاهش بار شبکه توزیع برق در شهرستان هستیم، گفت: مصرف برق در شهرک صنعتی بیش از حد مجاز است و اگر واحد‌های صنعتی مصرف برق را کاهش ندهند مجبور خواهیم شد برق شهرک صنعتی را قطع کنیم.

خلیل خیری افزود: تقاضا داریم صرفه جویی در منازل، اماکن تجاری و اداری و کاهش ساعات کاری ادارات مدنظر قرار گیرد.

شهروندان اقدامات لازم برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور های آب را انجام دهند

حسین اصغری، مدیر آب و فاضلاب میاندوآب نیز گفت: طی روزهای آینده، یخ زدگی کنتور های آب دور از انتظار نخواهد بود، شهروندان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.