کودک ۳ ساله در کانال آب غرق شد
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
شناسه : 318777
0
 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: یک پسر سه‌ساله داخل کانال آب در شهر بکتاش این شهرستان سقوط کرده و غرق شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک کودک در شهر بکتاش میاندوآب در کانال آب غرق شده است مأموران این سازمان بلافاصله به محل اعلامی اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: این کودک بر اثر سهل‌انگاری والدین؛ پس از خارج‌شدن از منزل، در کانال آب سقوط کرده و متأسفانه دچار حادثه شده و در رودخانه غرق شده است.

وی با بیان اینکه این کودک منزلشان در نزدیکی کانال آب قرار دارد، گفت: این کودک پس از غرق‌شدن توسط اهالی رویت و جسم بی‌جانش از آب بیرون کشیده شده است.

محمدی تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه زمان زیادی از سقوط این کودک در آب گذشته بود؛ متأسفانه تلاش امدادگران و افراد محلی برای نجات جان وی بی‌نتیجه بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

هر سال با گرم‌شدن هوا جوانان به شنا در رودخانه زرینه‌رود، سیمینه‌رود و کانال‌های آب در میاندوآب روی می‌آورند که متأسفانه گاهی به علت عدم آشنایی با فنون شنا برخی از جوانان براثر غرق‌شدگی جان خود را از دست می‌دهند.

امسال امیدواریم باتوجه‌به هشدارها و توصیه‌ها، در روزهای تعطیل و بعدازظهر روزهای هفته جوانان از آب‌تنی در رودخانه زرینه‌رود و سیمینه‌رود میاندوآب، خودداری کنند.

خطر غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و کانال‌ها یکی از موضوعات غم‌انگیزی است که همواره شناگران در رودخانه‌ها و کانال‌های آب را به‌شدت تهدید می‌کند که این موضوع همواره در تابستان نمود بیشتری دارد.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.