کمیته سامان ازدواج و اشتغال در میاندوآب تشکیل می شود
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
شناسه : 305915
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب‌: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب‌ گفت: کمیته های تخصصی برای ازدواج  و اشتغال جوانان در سطح شهرستان تشکیل شود تا در راستای کمک به تسهیل ازدواج و اشتغال جوانان گام برداریم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در جلسه کارگروه ستاد تسهیل ازدواج جوانان شهرستان،گفت: توجه به ازدواج امر مهم جامعه امروز است و در این امر در چندین سال گذشته کار خوبی انجام نشده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب‌افزود: به همت دولت سیزدهم در شهرستان میاندوآب بانک ها در زمینه وام های ازدواج عملکرد خوبی از خودشان نشان داده اند.

وی با اشاره به توصیه های دین مبین اسلام در مورد اهمیت ازدواج، گفت: دین مبین اسلام در زمینه ازدواج توصیه های زیادی  کرده است و سعی خواهیم کرد با تمام امکاناتی که در توان داریم در راستای کمک به تسهیل ازدواج جوانان گام برداریم.

پیام تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه موظفند با هماهنگی کمیته سامان ازدواج، فضاهای مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد‌الشرایط قرار دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب‌ با تاکید بر تشکیل کمیته های تخصصی برای ازدواج  به منظور رفع موانع، افزود: بهترین حرکت برای اشتغال جوانان  مهارت آموزی بوده و هر اندازه در زمینه حرفه آموزی کار کنیم مسئله اشتغال حل خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.