کمک 200 میلیون ریالی خیرین برای تهیه سبد کالا/ 12 پایگاه نیکوکاری در میاندوآب برپا می شود
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
شناسه : 272573
2

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: همزمان با جشن نیکوکاری 12 پایگاه ثابت و سیار با شعار “جوانه لبخند بکاریم، خوب باشیم خدا حساب می‌کند ” در شهرستان میاندوآب کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار “جوانه لبخند بکاریم، خوب باشیم خدا حساب می‌کند ” در شهرستان میاندوآب از فردا همزمان با سراسر کشور به مدت سه روز برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: جشن نیکوکاری 16 اسفند در سطح مدارس شهرستان، 17 اسفند در پایگاه‌های جشن نیکوکاری سطح شهر و 18 اسفند نیز در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی گفت: 12 پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری، کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را در سطح شهر میاندوآب و بخش های مرحمت آبادو باروق جمع آوری می کنند.

بخشی با بیان اینکه خیرین 200 میلیون ریال برای تهیه سبد کالای عیدانه برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب کمک کرده اند؛ تصریح کرد: امیدواریم مانند همیشه خیرین و نیکوکاران عزیز ما را در تهیه مایحتاج شب عید  خانواده های نیازمند تنها نگذارند و یاریگر ما در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب هم چنین از همکاری ادارات و نهادهای مختلف در یاری رساندن به نیازمندان از جمله امام جمعه، فرماندار، بسیج سازندگی، ناحیه مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و سایر نهادها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.