کمک ۱۹ میلیاردتومانی خیرین و مردم به مراکز نیکوکاری میاندوآب
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 312948
3
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: در هفت ماه نخست امسال ۱۹ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی توسط مراکز نیکوکاری کمیته امداد خمینی (ره) میاندوآب جمع‌آوری و به نیازمندان کمک شده است.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در میاندوآب، چهاربرج و باروق، اظهار کرد: هم اکنون ۲۶ مرکز نیکوکاری در میاندوآب، چهاربرج و باروق در حال فعالیت هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: از مجموع مراکز نیکوکاری، سه مرکز نیکوکاری تخصصی پیوند مدارس، دو مرکز نیکوکاری تخصصی زکات و بقیه در تمام زمینه خدمات ارائه می‌دهند.

وی گفت: تاکنون مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب در حوزه اشتغال برای ۲۰ نفر در مجموع ۸۰۰ میلیون تومان کمک کرده است.

چوپان نژاد تصریح کرد: در امور فرهنگی نیز توسط مراکز نیکوکاری به ۵۰۰ نفر در مجموع ۱۷ میلیارد و ۱۹۷ میلیون تومان، در حوزه بهداشت و درمان برای ۱۶۷ نفر در مجموع ۱۱۸ میلیون تومان، در حوزه تأمین مسکن نیازمندان برای ۶۸ نفر و در حوزه تأمین معیشت نیازمندان برای ۱۹ هزار و ۵۷۲ نفر در مجموع ۱۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از طریق مراکز نیکوکاری کمک شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب اظهار کرد: در این مدت توسط مراکز نیکوکاری برای ۱۰۲ نفر جهیزیه به ارزش دو میلیارد و ۵۶ میلیون تومان تدارک و اهدا شده است.

چوپان نژاد افزود: در مجموع در هفت ماه نخست امسال ۱۹ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی توسط مراکز نیکوکاری کمیته امداد خمینی (ره) میاندوآب جمع‌آوری و به نیازمندان کمک شده است.

وی گفت: از تمام عزیزان از جمله خیرین نیکوکار که همواره در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان تلاش می‌کنند، نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.