کلاهبردار ۲۶ ساله در میاندوآب به دام پلیس افتاد
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
شناسه : 268184
5

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری یک جوان ۲۶ ساله به اتهام کلاهبرداری از فروشندگان خواربار خبر داد.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال شکوائیه واصله از دادسرا مبنی بر شکایت یکی از همشهریان در مورد خرید مقادیری مواد غذایی و عدم پرداخت وجه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی میاندوآب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و با استفاده از شگردهای پلیسی، متهم ۲۶ ساله شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: این فرد از طریق اینترنت فروشندگان خواربار را شناسایی و با تماس تلفنی و معامله، از فروشنده درخواست می کرد که مواد غذایی را به محل فعالیت وی منتقل کنند و خودی وی نیز پس از تحویل گرفتن اقلام، به بهانه های مختلف از پرداخت وجه امتناع می کرد.

شیخ نژاد تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی انجام گرفته از متهم، تعداد پنج نفر مالباخته  از شهرستان های میاندوآب، تبریز، مهاباد، سراب و اردبیل شناسایی شده و شکایت آنان استماع شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: اموال کلاهبرداری شده نیز به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در انباری در یکی از شهرهای همجوار کشف و تحویل مالباختگان شد.

وی به فروشندگان توصیه کرد تا از فروش و تحویل اقلام به افراد ناشناس به ویژه کسانی که از طریق اینترنت آنها را شناسایی می کنند، خودداری کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.