کلاهبردار حرفه ای دستگاه های کارتخوان در میاندوآب به دام پلیس افتاد
۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
شناسه : 265367
3

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری یک فرد که با استفاده از دستگاه های کارتخوان  فروشگاهی از مردم کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: به دنبال مراجعه شهروندان و مغازه داران به پلیس آگاهی مبنی بر چند  فقره کلاهبرداری از دستگاه های کارتخوان فروشگاهی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی فرد یا افراد کلاهبردار انجام دادند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهارکرد: پس از تحقیقات انجام گرفته و اقدامات پلیسی، یک کلاهبرداری حرفه ای در این زمینه شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این فرد پس از شناسایی و دستگیری به مقر پلیس انتقال و به 25 فقره کلاهبرداری از مغازه داران اعتراف کرد.

شیخ نژاد با بیان اینکه این فرد کلاهبردار اهل و ساکن یکی از شهرهای جنوب آذربایجان غربی است، تصریح کرد: 30 نفر مالباخته از شهرهای ارومیه، میاندوآب، اشنویه و مهاباد در این زمینه اعلام شکایت کرده بودند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: متهم پس از اعتراف به جرم خود و تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضایی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده فرد مشکوک در محل زندگی و کسب و کار خود، موضوع را هر چه سریعتر به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده و نیز با تغییر رمز پیش فرض کارتخوان های خود به تاریخ و مبلغ رسیدهای خود از کارت خوان نیز دقت نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.