کشف 24 میلیارد ریال کالای قاچاق طی چهار ماه گذشته در میاندوآب
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۳۳
شناسه : 264238
6

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری کارکنان این منطقه انتظامی میاندوآب در چهارماه گذشته، محموله های قاچاق در مجموع به ارزش 24 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند، در کنترل محورهای مواصلاتی و در عملیات های مختلف موفق شدند تا محموله های کالای قاچاق را کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: محموله های کشف شده در چهار ماه گذشته شامل مقادیری داروی قاچاق، لوازم خانگی، البسه و پوشاک، گوشی های موبایل خارجی، لوازم آرایشی غیرمجاز، یک میلیون و 217 هزار و 100 نخ سیگار خارجی و مواد محترقه از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه 80 نفر نیز دستگیر شده اند، گفت: این مقدار کالای قاچاق در 72 فقره عملیات کشف و  در این رابطه 74 دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

شیخ نژاد تصریح کرد:  مجموع ارزش ریالی این محموله ها 24 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار کرد: مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت های این فرماندهی بوده و هست.

وی گفت: شهروندان هرگونه قاچاق کالا و کالای غیرمجاز را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و در این راستا نیز مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی هست.

 

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.