کشف 134 رأس احشام سرقتی در میاندوآب
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
شناسه : 315209
2
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف ۱۳۴ رأس احشام سرقتی طی عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر خریدوفروش احشام سرقتی در حاشیه شهر میاندوآب، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با اشراف اطلاعاتی و طی بررسی‌های به‌عمل‌آمده توسط مأموران پلیس آگاهی سه نفر سارق حرفه‌ای و یک نفر مال‌خر در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از دستگیری سارقان و مال‌خر، از مخفیگاه آنان ۱۳۴ رأس احشام سرقتی کشف و ضبط شد، گفت: در این عملیات باند سارقین احشام متلاشی و در اعترافات خود به ۱۰ فقره سرقت احشام معترف شدند.

رستم پور با بیان اینکه دراین‌خصوص ۱۰ نفر مال‌باخته شناسایی و ۴ نفر متهم دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشام کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال ارزیابی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس، کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عوامل زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه‌های پلیس را مورد تا کید قرار دهند، گفت: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و مورد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

رستم پور هم‌ چنین به دامداران توصیه کرد: از محل نگهداری احشام به طور مداوم بازدید و سرکشی کرده و به‌محض مشاهده افراد مشکوک و غربیه در محل موضوع را هر چه سریع‌تر به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی میاندوآب تصریح کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

وی اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.