کشف 13 هزار لیتر روغن موتور در میاندوآب
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
شناسه : 313811
2
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی خبر داد: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف بیش از ۱۳ هزار لیتر انواع روغن موتور خارج از شبکه توزیع به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در میاندوآب، خبر داد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سردار رحیم جهانبخش در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و توزیع خارج از شبکه مقادیر قابل توجهی روغن موتور توسط شخصی به هویت معلوم در یکی از انبارهای سطح شهرستان میاندوآب، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپو شده و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل ۱۳هزار و ۳۶۳ لیتر انواع روغن موتور که به صورت خارج از شبکه دپو شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جهانبخش در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا یا توزیع خارج از شبکه و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.