کشف ۹۹۸۰ قلم داروی خارج از شبکه توزیع
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
شناسه : 312405
2
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران ایست و بازرسی شهید محمدنژاد، 9 هزار و 980 قلم قرص غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع کشف و ضبط شد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر اظهار کرد: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب در حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شده و موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: پس از توقف خودرو توسط مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمدنژاد، مأموران خودرو را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۹ هزار و ۹۸۰ قلم قرص غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع کشف و ضبط شد.

رستم پور با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، افزود: در این زمینه یک دستگاه خودرو سواری پژو توقیف و یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تأکید بر اینکه پلیس در جهت حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از قاچاق داروهای غیرمجاز تلاش حداکثری خود را به کار خواهد بست، اظهار کرد: مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت‌های این فرماندهی بوده و هست.

وی تصریح کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

رستم پور اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.