کشف ۷ تن آرد توزیعی خارج از شبکه در میاندوآب
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۲
شناسه : 293236
7
جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب از کشف هفت هزار و ۶۸۰ کیلو گرم آرد توزیعی خارج از شبکه و چهار هزار کیلوگرم نهاده دامی به ارزش ۸۰۰میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال اطلاع مبنی بر اینکه افرادی فرصت طلب و سودجو با خرید آرد و نهاده های دامی یارانه ای از نانوایان و دامداران شهرهای اطراف، آنها را دپو نموده و در فرصت مناسب با پوشش نهاده های دامی و با قیمت گزافی بفروش می رسانند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی شهرستان،خودرو کامیون حامل آرد و نهاده های دامی را شناسایی و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این کامیون ۱۹۲ کیسه آرد ۴۰ کیلویی شامل هفت هزار و۶۸۰ کیلوگرم آرد توزیعی خارج از شبکه وچهار هزار کیلوگرم نهاده های دامی شامل ذرت وسبوس به ارزش ۸۰۰میلیون ریال کشف وضبط شد.

رستم پور اظهار کرد: دراین رابطه دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب تصریح کرد: پلیس باافرادی که با احتکار و قاچاق کالا و اقلام ضروری، زندگی ومعیشت شهروندان را به مخاطره می اندازند برابر مقررات به شدت برخورد می نماید و از عموم شهروندان تقاضا داریم هرگونه فعالیت غیرقانونی مخلان اقتصادی و محتکران را با پلیس در جریان بگذارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.