کشف ۴۰ تن گندم قاچاق در ایست و بازرسی پلیس میاندوآب
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
شناسه : 301605
5
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد؛ فرمانده انتظامی میاندوآب از توقيف دو دستگاه تریلی و کشف ۴۰ تن گندم قاچاق از این خودروها خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: ماموران ایست بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه تریلی مشکوک شده و آن ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به عدم ارائه مدرک معتبر مبنی بر حمل قانونی بار از سوی رانندگان خودروها در بررسی اولیه ماموران، افزود: در بازرسی نهایی پلیس از خودروها، ۴۰ تن گندم قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه این محموله از میاندوآب به مقصد تبریز در حرکت بود، گفت: ارزش ریالی محموله قاچاق توقیفی از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان، پنج میلیارد ریال اعلام شده است.

رستم‌پور تصریح کرد: در این راستا ۲ دستگاه تریلی توقیف و ۲ متهم دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان و محتکران کالاهای مورد نیاز مردم به منظور حراست از حوزه سلامت و اقتصاد جامعه، گفت: از شهروندان درخواست داریم، هرگونه موارد مشکوک را به سرعت از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.