کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
شناسه : 317603
3
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال در مجموع به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان توسط پلیس این شهرستان کشف شده است.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار کرد: پلیس در ایام نوروز با شعار «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت» در خدمت مردم بوده و برای برقراری امنیت و آرامش تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی میاندوآب در ادامه به عملکرد پلیس این شهرستان در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میاندوآب از ابتدای امسال مقدار ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

وی گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان، ۳۵۰ نفر توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شده‌اند.

رستم پور به عملکرد پلیس در حوزه فضای مجازی و پلیس فتا اشاره و تصریح کرد: در بحث برخورد با جرائم سایبری؛ همکاران پلیس فتا در شهرستان میاندوآب ۲۸۵ نفر متخلف را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی نموده‌اند.

فرمانده انتظامی میاندوآب به عملکرد پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: از ابتدای امسال در مجموع به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف شده است.

وی گفت: در زمینه مبارزه با قاچاق در شهرستان میاندوآب؛ ۲۱۷ دستگاه خودرو توقیف و ۲۸۵ نفر متهم نیز دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

رستم پور به آمار تصادفات درون و برون‌شهری اشاره کرد و افزود: متأسفانه در سالی که گذشت بر اثر تصادف در داخل شهر ۸ نفر فوتی و ۵۷۳ نفر مجروح داشتیم که مقایسه آمار تصادفات درون‌شهری حاکی از کاهش ۲۰ درصدی است.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در محورهای مواصلاتی شهرستان نیز در سالی که پشت سر گذاشتیم؛ ۲۹ نفر فوتی و ۳۴۸ نفر مجروح داشتیم که متأسفانه با افزایش ۵۰ درصدی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۴۰۰ فقره آموزش همگانی به‌صورت حضوری و مجازی در جامعه هدف داشته‌ایم، اظهار کرد: در سال گذشته اکثر سرقت‌های اتفاق افتاده کشف و با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی و واحدهای اجرایی شاهد کاهش ۲ درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل آن بودیم.

رستم پور تصریح کرد: از مردم درخواست داریم تا در راستای کاهش جرائم، تصادفات و مبارزه با مواد مخدر با پلیس خدمتگزار با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و هرگونه اخبار و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

وی افزود: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.