کشف ۳۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
شناسه : 316632
6
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف بیش از ۳۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از یک انبار در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل‌توجهی سیگار قاچاق توسط شخصی در یکی از انبارهای سطح شهرستان میاندوآب بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی کالای قاچاق شدند.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل تعداد ۳۵۸ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی از انواع مختلف که به‌صورت قاچاق دپو شده بود؛ کشف و ضبط شد.

رستم پور با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده ۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت‌های این فرماندهی انتظامی است، اظهار کرد: مبارزه با این پدیده از سال‌های گذشته در اولویت پلیس بوده و امسال نیز جزو اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

رستم پور افزود: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.