کشف ۲۰۰۰ متر کابل برق سرقتی در میاندوآب
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
شناسه : 315243
1
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری یک نفر سارق سیم‌های برق و کشف دو هزار متر کابل برق در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: با هوشیاری مأمورین پلیس آگاهی شهرستان یک نفر سارق سیم‌های برق مسی در حین سرقت شبانه و خسارت مالی سنگین به اموال عمومی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: این فرد پس از شناسایی و دستگیری در کمترین زمان ممکن دستگیر و به مقر پلیس دلالت داده شد.

وی گفت: در تحقیقات صورت‌گرفته از این متهم که سابقه‌دار نیز بود وی به سرقت دو هزار متر سیم کابل برق معترف شد.

رستم پور با بیان اینکه در این زمینه یک نفر سارق و یک نفر مال‌خر سیم برق دستگیر شده است، تصریح کرد: متهمین دستگیر شده به همراه پرونده تشکیل‌یافته به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان اداره برق خسارت وارده به شبکه سراسری برق هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رستم پور تصریح کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: یکی از برنامه‌هایی که به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد اجرای طرح‌های مقابله با سرقت و دستگیری سارقان است که خوشبختانه نتایج خوبی نیز به همراه داشت.

وی اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و ازاین‌رو می‌توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره‌تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و شهر بکتاش نیز مرکز بخش بکتاش این شهرستان است.

انتهای خبر/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.