کشف ۱۲۱ دستگاه ماینر در میاندوآب/ ۵۳۰۰ مشترک برق میاندوآبی مشمول طرح برق امید شدند
۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
شناسه : 295033
9
مدیر توزیع برق میاندوآب گفت: در ۲۰ نقطه شهر بر اساس گزارشات مردمی و همکاری دادستانی و نیروی انتظامی به موضوع ورود پیدا کردیم که در ۸ نقطه در مجموع ۱۲۱ دستگاه ماینر کشف شده است.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، جمال کاظمی اصل در گفت وگو با خبرنگاران در میاندوآب با تقدیر از صبوری و بردباری مشترکان برق در شهرستان، اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و افزایش مصرف برق، مدیریت مصرف برق یک امر ضروری بوده و در این راستا نیازمند همراهی مشترکان هستیم.

مدیر توزیع برق شهرستان میاندوآب با تاکید بر اینکه همکاری مردم لازمه گذر از پیک مصرف برق است، افزود: پیک مصرف در میاندوآب ۱۰۲ مگاوات آمپر همراه با اعمال خاموشی ها بوده و شهروندان اطمینان داشته باشند که با همراهی مردم و کاهش مصرف توسط شهروندان، خاموشی ها متوقف می شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان میاندوآب ۱۰۴ هزار و ۳۷۳ مشترک برق وجود دارد، گفت: از این تعداد ۸۵ هزار و ۹۳ مشترک خانگی، دو هزار و ۳۸۴ مشترک عمومی، یک هزار و۷۴۵ مشترک کشاورزی، ۵۷۶ مشترک صنعتی و ۱۴ هزار و ۱۷ مشترک نیز تجاری هستند.

کاظمی اصل با اشاره به اینکه حدود ۹ درصد مشترکین برق استان در شهرستان میاندوآب هستند، تصریح کرد: متوسط مصرف ماهانه هر مشترک در میاندوآب ۳۸۸ کیلو وات ساعت است که از نظر شدت مصرف در حد متوسط و بالاتر از میانگین استانی است.

مدیر توزیع برق شهرستان میاندوآب در ادامه‌ با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در۶ سال گذشته، افزود: مجموع ظرفیت پست های فوق توزیع از ۱۰۰ مگاوات آمپر به ۱۶۵ مگاوات آمپر رسیده و در حوزه جغرافیایی میاندوآب از ۲۱ فیدر در سال ۹۳ به ۲۴ فیدر در سال ۹۹ افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۳۵ دستگاه پست توزیع برق در روستاها احداث شده است، گفت: ۶۸ دستگاه پست توزیع در شهر نصب شده و پنج دستگاه نیز در مرحله نصب است و هم چنین پنج پروژه پست توزیع روستایی با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد در حال احداث بوده و شش پست در حال پیمان سپاری است.

کاظمی اصل با بیان اینکه در این مدت به ۲۰۳ چاه کشاورزی برق رسانی شده است، اظهار کرد: در این مدت ۸۳ کیلومتر خط ۴۰۰ ولت هوایی احداث شده و دو هزار و ۳۰۰متر پشتیبان خط هوایی احداث شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان میاندوآب در ادامه با بیان اینکه ۳۶ کیلومتر خطوط برق در شهر به کابل خودنگهدارنده تبدیل شده است، افزود: سه هزار و ۸۰۰ متر نیز شبکه روشنایی به صورت بلواری احداث شده است.

وی اظهار کرد: برای نخستین بار با استفاده از پنل های خورشیدی در روستای امن کندی از توابع بخش باروق برق رسانی انجام گرفته است.

کاظمی اصل هم چنین به کشف دستگاه‌های ماینر در میاندوآب اشاره کرد و گفت: در ۲۰ نقطه شهر بر اساس گزارشات مردمی و همکاری دادستانی و نیروی انتظامی به موضوع ورود پیدا کردیم که در ۸ نقطه در مجموع ۱۲۱ دستگاه ماینر کشف شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان میاندوآب به اجرای طرح برق امید نیز اشاره داشت و افزود: مشترکان با مصرف ماهانه ۱۰۰ کیلووات مشمول این طرح می شوند که در شهرستان میاندوآب پنج هزار و ۳۰۰ مشترک خانگی مشمول طرح برق امید شده و از تشویق برخوردار شدند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.