کشف آرد خارج از شبکه توزیع در چهاربرج
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
شناسه : 315023
3
فرمانده انتظامی چهاربرج خبر داد: فرمانده انتظامی چهاربرج از کشف یک هزار کیلوگرم آرد خبازی توزیع خارج از شبکه در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ ایرج آقازاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: عوامل گشت یگان امداد انتظامی چهاربرج حین گشت‌زنی در سه‌راهی فیروزآباد به یک دستگاه نیسان آبی به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی چهاربرج افزود: پس از این موضوع، مأموران اقدام به متوقف کردن این خودرو نموده و بازرسی از آن کردند.

آقازاده گفت: در بازرسی مأموران انتظامی چهاربرج از این خودرو، مقدار یک هزار کیلوگرم آرد خبازی شامل ۲۵ کیسه ۴۰ کیلویی فاقد مجوز قانونی توزیع کشف و ضبط شد.

وی گفت: دراین‌رابطه یک دستگاه خودرو نیسان توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی چهاربرج با بیان اینکه پلیس به‌صورت جدی با پدیده قاچاق مقابله می‌کند، اظهار کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

آقازاده با تأکید بر اینکه مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت‌های این فرماندهی انتظامی است، تصریح کرد: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع سریعاً را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی افزود: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

آقازاده اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.