کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 318449
2
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان میاندوآب در ایست و بازرسی شهید محمدنژاد در محور میاندوآب – تبریز، حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به یک دستگاه خودروی کامیونت به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از توقف این خودروی کامیونت، مأموران اقدام به بازرسی از آن کردند.

وی گفت: در بازرسی از خودروی متوقف شده، تعداد ۵۷۷ قطعه انواع لوازم جانبی تلفن همراه که به‌صورت قاچاق حمل می شد؛ کشف و ضبط شد.

رستم پور تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب تصریح کرد: در این زمینه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی جهت صدور حکم معرفی شد.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت‌های این فرماندهی انتظامی است، اظهار کرد: مبارزه با این پدیده از سال‌های گذشته در اولویت پلیس بوده و امسال نیز جزو اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

رستم پور افزود: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.