کشف کارگاه کشتار قاچاق و غیربهداشتی دام در میاندوآب
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۱
شناسه : 312427
2
رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب خبر داد: رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب از کشف یک کارگاه کشتار قاچاق و غیربهداشتی دام در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

مهدی فتاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به اینکه شبکه دامپزشکی میاندوآب به‌صورت شبانه‌روزی فعال است، اظهار کرد: با رصد واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان، یک کارگاه غیرمجاز تهیه و توزیع گوشت دام‌های مریض و ناسالم در میاندوآب کشف شد.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب افزود: با ورود دادستانی و نیروی انتظامی، مقدار ۶۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی و آلوده نیز کشف، ضبط و از چرخه مصرف شهروندان گرامی خارج شد.

وی گفت: با تلاش ضابطین بهداشتی دامپزشکی و نیروی انتظامی، مقصد انتقال گوشت‌های غیربهداشتی استحصالی این مرکز غیرمجاز نیز در یکی از شهرستان‌های استان مجاور ردگیری و کشف و با تشکیل پرونده قضایی متهمین به مراجع قضایی معرفی شدند.

فتاحی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مجموعه قضایی و انتظامی شهرستان، تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم گوشت موردنیاز خود را تنها از مراکز مجاز تهیه کرده و از خرید گوشت از دست‌فروشان و از کنار جاده‌ها خودداری کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب با بیان اینکه اکیپ‌های نظارتی شبکه دامپزشکی در سطح شهرستان فعال بوده و ضمن افزایش بازدیدها از اماکن غیرمجاز کشتار دام، با متخلفین طبق قانون برخورد می‌شود، گفت: در صورت مشاهده هر گونه گوشت مشکوک در سطح مراکز عرضه و طبخ، توسط بازرسین شبکه دامپزشکی اقدام لازم جهت توقیف و ضبط و نمونه‌برداری جهت تشخیص نوع گوشت صورت می‌پذیرد.

فتاحی تصریح کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک آن را به شبکه دامپزشکی و یا با شماره تماس‌های ۴۵۲۲۸۲۶۰ و ۴۵۲۲۴۵۲۲ تماس حاصل نموده و در جریان بگذارند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.