کشف و معدوم سازی ۲۵۰ کیلوگرم مرغ غیر بهداشتی از یک فروشگاه زنجیره ای میاندوآب
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
شناسه : 299742
8
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب خبر داد؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: بیش از ۲۵۰ کیلوگرم مرغ غیر بهداشتی در یکی از فروشگاه های زنجیره ای این شهرستان ضبط و معدوم شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، شهرام احمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم نظارت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در بازرسی های خود از مراکز تولید و عرضه فراورده های غذایی موفق به کشف مقادیری مرغ غیر بهداشتی و تاریخ گذشته در یکی از فروشگاه های زنجیره ای در شهرستان شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای این شبکه در این زمینه ۲۵۰ کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته و غیر بهداشتی را کشف کردند.

وی گفت: مسئولین فروشگاه با تغییر بسته بندی و جعل و دستکاری تاریخ انقضا قصد فروش این مرغ ها را داشتند ولی با هوشیاری بازرسان این شبکه مرغ های مورد نظر ضبط و با دستور مقام قضایی معدوم شد.

احمدی تصریح کرد: بازرسی ها از مراکز تولید و عرضه مواد غذایی توسط بازرسان این شبکه به صورت تمام وقت در حال انجام بوده و شهروندان در همه ساعات شبانه روز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب یا با شماره تلفن ۱۹۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.