کشف و ضبط 95 هزار نخ سیگار خارجی در میاندوآب
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
شناسه : 263785
5

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف و ضبط محموله های قاچاق با 95 هزار نخ سیگار خارجی و 156 جفت کفش خارجی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با زرین خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب  موفق شدند در عملیات پلیسی دو دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با توقیف این خودروها  و در بازرسی های به عمل آمده از آن، تعداد 95 هزار نخ سیگار خارجی و 156 جفت کفش خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله های کشف شده یک میلیارد و100 میلیون ریال است، گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر، دو دستگاه خودروی سواری توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده و صورت جلسه به مراجع قضایی ارسال شد.

شیخ نژاد تصریح کرد: این محموله ها از شهرهای مرزی بارگیری و قصد انتقال به شهرهای عمقی کشور را داشتند که در دام پلیس میاندوآب گرفتار شدند.

رئیس پلیس شهرستان میاندوآب اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی بوده  و هست و  پلیس با شماره تلفن ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با برهم‌زنندگان امنیت جامعه است

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.