کشف محموله ۱۰ تُنی روغن نباتی در ایست و بازرسی پلیس میاندوآب
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۸
شناسه : 300989
2
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد؛ فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف و توقیف محموله ۱۰ تُن روغن نباتی از یک دستگاه کامیون در ایست و بازرسی پلیس این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمد نژاد انتظامی شهرستان میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری در محور “میاندوآب – تبریز” به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از توقف این خودرو و در جریان بازرسی از آن، محموله ۱۰ تنی روغن نباتی توزیع خارج از شبکه شامل ۶۲۵ حلب ۱۶ کیلوگرمی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش  تقریبی محموله کشف شده هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

رستم پور با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی پلیس است، اظهار کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.