کشف محموله کالای قاچاق میلیاردی در میاندوآب/ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۹
شناسه : 303873
2
فرمانده انتظامي میاندوآب: فرمانده انتظامي میاندوآب از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۱۳۵ کیلوگرم مواد مخدر  و نیز کشف بیش از ۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق  طی عملیات های پلیسی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد شهرستان میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری؛ به یک دستگاه اتوبوس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در بازرسی از محل جاسازی اتوبوس توقیف شده، تعداد ۹۸۰ عدد تسمه تایم انواع خودرو سواری، دو هزار و ۴۰ عدد مغز کلید درب و دو عدل البسه تاناکورا قاچاق کشف شد.

وی گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه ۹میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رستم پور تصریح کرد: در این زمینه دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر

فرمانده انتظامی میاندوآب هم چنین از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۱۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در این راستا با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی پس از کنترل و مراقبت های لازم، خودروی حامل محموله مواد مخدر شناسایی  و طی  یک عملیات ضربتی خودروی متهمان شناسایی و توقیف شد  که در بازرسی از آن ۱۳۵کیلو گرم  تریاک که به طرز ماهرانه ای درخودرو جاسازی شده بود  کشف شد.

رستم پور گفت: در این رابطه یک  نفر متهم  مرد دستگیر  و دو دستگاه سواری سمند و پراید توقیف شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب  تصریح کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع  و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.