کشف جنازه یک مرد ۵۰ ساله‌ پس از گذشت حدود یک هفته از فوت/نزاع بر اثر فراری دادن دختری یک نفر را در باروق به کما برد
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
شناسه : 295834
5
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب خبر داد؛ دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب از کشف جنازه یک مرد ۵۰ ساله میاندوآبی و به کما رفتن یک مرد ۴۵ ساله دیگر بر اثر نزاع در یکی از روستاهای باروق خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: جنازه یک مرد ۵۰ ساله‌ای پس از گذشت حدود یک هفته از فوتش، توسط عوامل آگاهی از منزلش در یکی از محله‌های این شهر کشف شد.

جهانگیر مسعودی افزود: اقدامات قانونی در جهت بررسی علت فوت و اینکه جنایتی صورت گرفته یا خیر، ادامه دارد.

وی با بیان اینکه گزارش ها و مستندات موجود در صحنه حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد فوت وی عادی باشد، گفت: ولی علت دقیق فوت بعد از انجام مراحل کالبد گشایی و بررسی های پزشکی قانونی مشخص خواهد شد که دستورات لازم نیز در این خصوص صادر شده است.

نزاع بر اثر فراری دادن دختری یک نفر را در باروق به کما برد

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ همچنین گفت: چند روز قبل در یکی از روستاها در باروق در نزاع به علت فراری دادن یک دختر، مردی ۴۵ ساله بر اثر اصابت چوب ، از ناحیه سر مصدوم و به علت شدت جراحات وارده به کما رفت.

مسعودی اضافه کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و ضارب بلافاصله توسط ضابطان دادگستری شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه ضارب با قرار بازداشت موقت صادره توسط بازپرس روانه زندان شده است، افزود: مضروب ساکن روستا نبوده و از قم به میهمانی آمده بود که توسط عموی دختر متواری با چوبدستی مصدوم شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.