کشف بیش از 160 تن کود شیمیایی تقلبی در میاندوآب/ کارگاه تولید پلمپ شد
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
شناسه : 278826
5

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: یک انبار بزرگ کود شیمیایی تقلبی توسط ماموران انتظامی در اطراف این شهرستان کشف شد.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر اخبار واصله مبنی بر تولید کود شیمیایی تقلبی در اطراف شهرستان،  موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی، عوامل آگاهی وارد عمل شده و در یک عملیات مقتدرانه موفق به شناسایی انبار در حاشیه شهر شده و پس از اخذ مجوز قضایی وارد انبار مورد نظر شدند.

رئیس پلیس شهرستان میاندوآب گفت: در بازرسی از انبار، بیش از 160 تن کود تقلبی که با استفاده از گونیهایی که نام جهاد کشاورزی به صورت تقلبی روی آنها حک شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه این کودها به صورت غیرمجاز و قاچاق در بازار توزیع می شد، تصریح کرد: در این انبار متهمین با استفاده از گچ سفید، دوده، گوگرد و خاک اقدام به تولید کودهای شیمیایی تقلبی می کردند.

شیخ نژاد اظهار کرد: از انبار کشف شده تعداد شش دستگاه تولید و بسته بندی کود شیمیایی نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: ارزش تقریبی این مواد سه میلیارد ریال بوده و در این راستا یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

وی افزود: از کشاورزان محترم می خواهیم اگر چنانچه در این خصوص شاکی می باشند، به دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی میاندوآب مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.