کرایه تاکسی در میاندوآب ۳۵ درصد افزایش می‌یابد
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 317584
2
در سال آینده؛ شورای اسلامی شهر میاندوآب، با افزایش ۳۵ درصدی نسبت به امسال نرخ جدید کرایه تاکسی‌های درون‌شهری و آژانس‌های تلفنی را برای سال آینده تصویب کرد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، نرخ کرایه تاکسی یکی از موضوعاتی است که همواره به‌عنوان دغدغه‌های اصلی رانندگان تاکسی و مسافران مطرح بوده است.

همه ساله نیز تعیین و اعلام نرخ جدید کرایه‌ها در ایام پایانی و یا روزهای آغازین سال به‌عنوان موضوع مهمی از سوی شهروندان و رانندگان تاکسی به جد پیگیری می‌شود تا مبادا حقی از کسی ضایع شود.

در هفته‌های اخیر نیز صحبت از نرخ جدید کرایه تاکسی در میاندوآب نقل محافل بود و رانندگان تاکسی نیز بارها صحبت از لزوم افزایش کرایه تاکسی‌ها کرده بودند تا اینکه سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری میاندوآب طی نامه‌ای به شورای شهر پیشنهاد خود را مبنی بر افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی ارسال و خواستار بررسی و تصویب در شورای شهر شد.

پس از این موضوع؛ شورای شهر میاندوآب در جلسه هفته گذشته خواستار اصلاح برخی موارد در جدول نرخ کرایه‌ها ونیز تعدیل پیشنهاد سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری میاندوآب شد و موضوع را به کمیسیون مربوطه در شورای شهر برای کارشناسی بیشتر ارجاع داد.

در آخرین جلسه امسال شورای ششم شهر میاندوآب نیز یکی از موضوعاتی که در دستور کار قرار داشت؛ موضوع افزایش کرایه تاکسی‌های درون‌شهری و آژانس‌های تلفنی بود که اعضای شورای شهر در موردنظر کمیسیون مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه، روبین کلانتری عضو شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه برای تعیین نرخ کرایه تاکسی‌ها، تمام پارامترها به‌دقت مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: در تعیین نرخ جدید کرایه تاکسی برای سال آینده سعی بر این بوده تا نه حقی از رانندگان تاکسی ضایع شود نه حقی از مردم.

در نهایت پس از کش‌وقوس فراوان؛ شورای اسلامی شهر میاندوآب افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی‌های درون‌شهری را در سال آینده تصویب کرد تا روند قانونی آن برای ابلاغ طی شود.

در این موضوع، شورای اسلامی شهر میاندوآب، افزایش کرایه‌های تاکسی‌های درون‌شهری را به‌صورت جدول نهایی کرد.

بر اساس تصمیم شورای اسلامی شهر میاندوآب، کرایه یک نفر به‌ازای یک مسیر ۴۰ هزار ریال تعیین شده است که نرخ کرایه هر مسیر نیز در قالب اطلاعیه در تاکسی‌ها در دید عموم نصب خواهد شد.

هم چنین نرخ کرایه تاکسی‌های تلفنی شهر به تمام نقاط شهر ۲۰۰ هزار ریال، نرخ کرایه تاکسی‌های تلفنی شهر به کوی‌های اقماری ۲۵۰ هزار ریال و نرخ کرایه تاکسی‌های تلفنی کوی‌ها از مبدأ به مقصد تمام نقاط شهر نیز ۲۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

این مصوبه شورای اسلامی شهر میاندوآب در صورت تأیید هیئت تطبیق فرمانداری، اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.