کدام لایحه معیشتی دولت بایگانی شده است؟
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
شناسه : 292054
7
عیسی زاده در واکنش به ادعای رئیس جمهور:

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس می گوید لایحه ای از دولت به مجلس ارسال نشده که در دستورکار قرار نگیرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به این موضوع که رئیس جمهور می گوید لوایح دولت در مجلس بایگانی می شود، گفت: دولت چه لایحه ای در زمینه معیشت، رفاه، اشتغال، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و ایثارگران ارسال کرده است که مجلس بایگانی و طرح خود را دنبال کرده است؟

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت توجه به معیشت تحت پوششی های تامین اجتماعی دوبار با دولتی ها در این زمینه تماس گرفتم اما تا امروز لایحه ای ارائه نشد، ما در زمینه مدیریت تعارض منافع منتظر لایحه دولت هستیم اما خبری نشد، نمی توان مشکل مردم را برای برخی کارها معطل بذاریم.

وی ادامه داد: در زمینه آسیب های اجتماعی باید به مشکل حاشیه نشینی و اعتیاد به سرعت پرداخت اما متاسفانه دولت اعتبار این دو مبحث در لایحه بودجه سال آینده را منفی کرده است، قطعا این مورد را اصلاح می کنیم چرا که نمی توانیم در مقابل مشکلات مردم سکوت کنیم و منتظر اقدام دولت باشیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: هر زمان لایحه ای از سوی دولت ارسال شود در اولویت کاری کمیسیون ها و حداقل کمیسیون اجتماعی قرار می گیرد، تا کنون هیچ طرحی جایگزین لوایح نشده است مگر اینکه لایحه ها نقص داشته باشند که برخی مواد را اصلاح و جایگزین و چکش کاری کرده باشیم.

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.