کار فرهنگی و نشاط، برگزاری کنسرت نیست/ بودجه فرهنگی باید صرف کارهای تاثیرگذار شود
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
شناسه : 279920
6

امام جمعه میاندوآب گفت: کار فرهنگی تنها کنسرت و بزن و بکوب نیست، بلکه باید با بودجه فرهنگی، کار فرهنگی و تاثیرگذار انجام داد نه کارهای بیهوده.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی شهرستان میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: بودجه فرهنگی باید صرف کارهای فرهنگی شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه معنی کار فرهنگی، رقص و بزن و بکوب نیست، افزود: کار فرهنگی، کنسرت و بزن و بکوب نیست، بلکه باید با بودجه فرهنگی، کار فرهنگی تاثیرگذار انجام داد نه کارهای بیهوده.

وی با اشاره به اینکه اعتکاف، موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد، گفت: همه دستگاههای مسئول و عضو باید در ستاد شئونات فرهنگی مشارکت داشته و در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

حسن زاده در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: هر کسی در هر کجا که باشد باید در حد توان خود نسبت به پیاده سازی این بیانیه اقدام کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید در گام دوم انقلاب، تلاش خود را دو چندان کرده و دشمن را مایوس کنیم، افزود: رویکرد فرهنکی در مسائل، یکی از رویکردهای اساسی در بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه برای کار فرهنگی نباید منتظر بودجه ماند، گفت: مسائل فرهنگی بسیار مهم هستند که نباید از آنها غفلت کنیم و باید به آن توجه اساسی داشته باشیم.

هم چنین حجت الاسلام عادل نجفیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب نیز در این مراسم گفت: اعتکاف از مهم ترین عوامل تربیت نسل جوان است و اگر بخواهیم نسل جوان را تربیت دینی کنیم یکی از عوامل کمک کننده در این راه فریضه معنوی اعتکاف است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.