کارگروه مدیریت پسماند شهرستان میاندوآب برگزار شد
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
شناسه : 291335
10

کارگروه مدیریت پسماند شهرستان میاندوآب در قالب وبینار برگزار شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان میاندوآب در این زمینه گفت: کارگروه مدیریت پسماند شهرستان میاندوآب از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در قالب وبینار برگزار شد.

علیرضا بقالی اظهار کرد: در طرف استانی این وبینار نماینده استانداری، معاون های فنی و پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست، کارشناسان ستادی، نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان و در طرف شهرستانی، فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب، رئیس اداره حفاظت محیط زیست و شهردار میاندوآب حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه مشاور مطالعات طرح تفصیلی و تفکیک از مبدا پسماندهای شهر میاندوآب، به ارائه و دفاع از طرح پرداخت که در ادامه پرسش و پاسخ در خصوص این طرح انجام شد.

بقالی گفت:این طرح بعد از بررسی در این سطح تصویب شد و مقرر گردید  در اولین جلسه پسماند استانی بررسی و به تصویب نهایی برسد

بقالی خاطر نشان کرد:براساس ماده ۴ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند، مدیریت اجرایی پسماند شهری موظف شده است که طرح تفصیلی و جامع پسماند شهرستان را با در نظر گرفتن برنامه تفکیک از مبدأ انجام دهد.

وی گفت: مطالعه طرح تفصیلی و تفکیک پسماند شهرستان با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف اکولوژیکی، جغرافیایی، بهداشتی و زیست محیطی تهیه شده و با در نظر گرفتن یک افق بیست ساله(۱۴۰۰_۱۴۲۰) پیش بینی های اجرایی و عملیاتی آن انجام شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.