کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری زنان در میاندوآب تشکیل می شود
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
شناسه : 302310
2
فرماندار ویژه میاندوآب: فرماندار ویژه میاندوآب گفت: در راستای حمایت از فعالیت های بانوان، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری زنان با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان در حوزه اشتغال و ایجاد درآمد پایدار تشکیل می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام امروز در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و توانمندیهای بانوان در روستای شبیلو میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: روحیه جهادی بانوان توانمند سبب شده تا امروز ما شاهد فعالیت واحدهای تولیدی کوچک که با سرمایه های اندک زنان غیرتمند روستایی راه اندازی شده است؛ باشیم.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: توانمندسازی و شکوفایی استعدادهای زنان روستایی و فراهم نمودن بستر اشتغال برای آنان، تأثیر بسزایی در تأمین معیشت خانوارهای روستایی، شکوفایی و رونق اقتصادی روستاها خواهد داشت.

وی گفت: در راستای حمایت از فعالیت های بانوان، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری زنان به ریاست فرمانداری و عضویت ادارات جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد برکت، فنی و حرفه ای، بهزیستی، صنعت و معدن و تجارت با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان در حوزه اشتغال و ایجاد درآمد پایدار تشکیل می شود.

پیام تصریح کرد: راه اندازی و ایجاد بازارچه های هفتگی و محلی در سطح شهرستان، جهت عرضه و فروش تولیدات زنان روستایی در دستورکار فرمانداری قرار دارد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.