کارگران پرچم داران تولید و پیشرفت کشور هستند
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
شناسه : 294148
11
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب با بیان اینکه کارگران چرخ تولید را به حرکت در می آورند، گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور مشغول به فعالیت هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب امروز به مناسبت هفته کار و کارگر در کارخانه قند و شهرک صنعتی میاندوآب حضور یافته و با رئیس و اعضای هیئت مدیره دیدار و گفت و گو کردند.

حسام شیرازه محبت در این دیدار ها با اشاره به نقش کارگران در امر تولید، اظهار کرد: کارگران پرچم داران تولید و پیشرفت کشور هستند.

فرماندار میاندوآب افزود: مقام معظم رهبری امسال را به نام “تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها” نامگذاری کرده اند و در تحقق این شعار و امر تولید، کارگران نقش مهم و اساسی داشته و دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه کارگران چرخ تولید را به حرکت در می آورند، گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور مشغول به فعالیت هستند و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند.

شیرازه محبت به نقش و جایگاه کارگران در دین مبین اسلام نیز اشاره و تصریح کرد: کار عبادت است و کارگران از چنان جایگاهی برخوردارند که پیامبر گرامی اسلام(ص) بر دست کارگر بوسه می‌زند.

در این دیدار و بازدید رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.