به گزارش زرین خبر، در این مراسم که امروز در سالن ارشاد میاندوآب برگزار شد، از تلاش ها و زحمات تعدادی از کارگران شهرداری تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم امام جمعه میاندوآب، نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس شورای شهر و شهردار میاندوآب به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

