کارگاه تولیدی قطعات ماشین آلات صنعتی در میاندوآب به بهره برداری رسید
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۲۳
شناسه : 298614
7
همزمان با دهه مبارک فجر؛ سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت میاندوآب گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، طرح تولیدی صنعتی قطعات هیدرولیکی ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و قطعات پمپ هیدولیکی در میاندوآب افتتاح شد.
پ
پ

اکبر اسدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: طرح تولیدی صنعتی قطعات هیدرولیکی ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و قطعات پمپ هیدولیکی، با کارآفرینی جوان موفق میاندوآبی آقای مهدی بنیادی وند در روستای قره تپه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع  اجرا  و به مرحله افتتاح رسیده است .

وی افزود: این کارگاه با سرمایه گذاری ثابت ۳۰ میلیارد ریال که ۱۰ میلیارد ریال آن به زمین و سوله و ۲۰ میلیارد ریال نیز به خرید و تجهیز ماشین آلات خط تولید و احداث و به مرحله بهره برداری اختصاص یافته است .

سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت میاندوآب گفت: مواد اولیه این واحد برای تولید قطعات صنعتی،  برنج آلیاژی و فولاد آلیاژی بوده و ظرفیت تولید سالانه دو هزار پمپ هیدرولیک و قطعات هیدرولیکی را دارد و با راه اندازی آن برای برای هفت نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شده است .

اسدی تصریح کرد: مجری طرح این واحد  با دو دستگاه فرز CNC و چهار دستگاه ماشین منوآل با آورده شخصی فعالیت خود را آغاز  کرده است.

افزایش توان برق مصرفی، جذب سرمایه در گردش  با حمایت بانکی و برخورداری از وام های کم بهره دولتی برای توسعه واحد با رویکرد ایجاد راندمان اقتصادی و گسترش بازاریابی و عرضه اندام و مطرح شدن در بازارهای استانی و ملی  از عمده انتظارات کارآفرین طرح است .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.