طرح نظارت نوروزی بر اصناف میاندوآب آغاز شد
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
شناسه : 305815
2
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: طرح نظارت نوروزی در دو شیفت کاری صبح و عصر و در قالب چهار تیم دو نفره متشکل از بازرسان در میاندوآب آغاز شد.
پ
پ

رضا بهروزی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به وظیفه ذاتی و رسالت سازمانی اداره صنعت، معدن و تجارت در مقابله با تخلفات صنفی، اظهار کرد: سود جویان و متخلفانی که به روش های مختلف بازار مواد اولیه و کالاهای اساسی را با بحران مواجه ساخته و سبب کمبود و گرانی کالاها می شوند منتظر برخورد قاطع و تعقیب شدید تعزیراتی باشند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به آغاز طرح نظارت نوروزی، گفت: این طرح در دو شیفت کاری صبح و عصر و در قالب چهار تیم دو نفره متشکل از بازرسان اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته و حضور مستمر در بازار و رصد و پایش عملکرد واحدهای صنفی پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آینده شاهد ثبات و آرامش کامل در بازار کالاهای پر مصرف مردم باشیم .

بهروزی تصریح کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم با اعتماد به اصناف و کسبه بازار از واحدهای صنفی معتبر دارای پروانه کسب اقدام به خرید نموده و هر گونه گزارشات خود را در مورد تخلفات احتمالی اعم از گران فروشی، کم فروشی ، عدم صدور فاکتور ، عرضه خارج از شبکه و … غیره  را با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری و یا شماره تلفن ۴۵۲۶۳۶۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.