چنارهای خیابان طالقانی، در طرح تعریض حفظ می شوند/ دست یاری به سوی تمام صاحبان ایده دراز می کنم
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
شناسه : 269793
9

شهردار میاندوآب گفت: دو درخت چنار قدیمی که در خیابان طالقانی وجود دارند، پس از بازگشایی، برای احترام به محیط زیست و با توجه به قدمت آنها، حفظ خواهند شد.

پ
پ

رسول ملکی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرا و تکمیل طرح تعریض خیابان طالقانی میاندوآب، اظهار کرد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مصمم هستند تا پایان امسال، این طرح را تکمیل و نهایی کنند.

شهردار میاندوآب افزود: در نظر داریم تا با انجام مصالحه قسمت های باقی مانده خیابان طالقانی و تکمیل قسمت های نیمه تمام، این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و درختان موجود در این خیابان، گفت: دو درخت چنار قدیمی هم که در این خیابان وجود دارند، پس از بازگشایی، برای احترام به محیط زیست و با توجه به قدمت آنها و نیز نظر کمیسیون ماده هفت که رای به حفظ آنها داده است، مانند طرح های مشابه که در سراسر دنیا اجرا می شوند، حفظ خواهند شد.

ملکی با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم داده و شهر خود را آباد سازیم، تصریح کرد: ما برای تقابل نیامده ایم، بلکه آمده ایم تا به پیشرفت و عمران شهر خود کمک کنیم و این موضوع از همه چیز مهم تر است.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: برای ما اشخاص مهم نیست بلکه مهم ایده ها و افکار هستند و در این راه نیز به سوی تمام صاحبان ایده دست محبت و دوستی دراز می کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.