پیگیر پرونده مالباختگان چهاربرج هستیم
۰۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
شناسه : 302268
3
فرماندار چهاربرج:  فرماندار چهاربرج با اشاره به مطالبات مردم در خصوص پرونده مالباختگان این شهرستان، از پیگیری پرونده خبر داد و گفت: ما وظیفه پیگیری داریم، اما رسیدگی به پرونده از وظایف دادگستری است که اقدامات لازم را در این رابطه انجام می‌دهد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، قادر حبیبی در گفت‌ و گو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات و پیگیری‌ های انجام شده در خصوص پرونده مالباختگان چهاربرج، اظهار کرد: در این رابطه، شورای تامین با حضور رییس دادگستری شهرستان دو جلسه تشکیل داده است که در این جلسات، راهکار های لازم بررسی شده و اقدامات قضایی نیز در حال انجام است.

وی، رسیدگی به پرونده مالباختگان را جزوی از وظایف دستگاه قضا بر شمرد و گفت: بنده به عنوان یک مسئول اجرایی و فرماندار، وظیفه پیگیری امر را برعهده دارم که در این رابطه نیز پیگیری‌ های لازم را انجام داده و از دستگاه قضا نیز مجدانه درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده را دارم.

وی به اقدامات دادگستری شهرستان در رسیدگی به پرونده نیز اشاره کرد و افزود: اقداماتی نیز در این خصوص انجام شده و برای تعدادی افراد حکم جلب صادر شده است که در حال ردیابی افراد هستند.

حبیبی با تاکید بر اینکه رسیدگی به این پرونده صرفا در حیطه وظایف دستگاه قضا بوده و ما نیز به جد پیگیر پرونده هستیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی افراد، سرمایه مردم را برده‌ و حق مردم را تضییع کرده‌ اند که باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه از دادگستری شهرستان خواستاریم با سرعت و جدیت این موضوع را پیگیری کند، یادآور شد: متاسفانه بسیاری از شهرستان‌ ها درگیر چنین موضوعاتی هستند و ان شاءالله این روند در شهرستان ما نیز تسریع شود.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.