پیگیر موضوع بوده و نامه نگاری های لازم انجام گرفته/ برای تست LTM پیگیری های لازم برای کمک گرفتن از خیرین انجام می گیرد/ خیرین می توانند به اداره مراجعه کنند
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
شناسه : 280767
5

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: موضوع دانش آموز 12 ساله هم اکنون مورد رسیدگی و توجه قرار داشته و پیش از این نیز در دوره مدیریت قبلی نیز مورد توجه مسئولان قرار داشته است.

پ
پ

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در واکنش به خبر درج شده در خصوص چشم انتظاری یاری از سوی مسئولان و خیرین، گفت:موضوع وضعیت و رسیدگی به این دانش آموز مورد رسیدگی و توجه قرار داشته و پیش از این نیز در دوره مدیریت قبلی نیز مورد توجه مسئولان قرار داشته است.

بهروز تقی نژاد اظهار کرد: در این راستا تاکنون چندین مرتبه از سوی مسئولان دبستان شهید راثی و مسئولان وقت و فعلی آموزش و پرورش به پدر مبین تیموری، برای درمان کمک صورت گرفته است و نامه نگاری های لازم نیز در این زمینه انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تاجایی که امکان داشته و جزو تعهدات بیمه دانش آموزی بوده، به وی کمک شده است، افزود: در خصوص هزینه درمان برای تستLTM نیز پیگیری های لازم برای کمک گرفتن از خیرین انجام می گیرد و خیرین و مردم نوع دوست می توانند جهت کمک به این خانواده به اداره آموزش و پرورش مراجعه کنند تا راهنمایی های لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.