پیگیر دریافت حق آبه میاندوآب از وزارت نیرو هستیم
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
شناسه : 305903
1
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه با معاون وزیر نیرو مقرر شد تا حق آبه مردم میاندوآب که قبلا 600 میلیون مترمکعب برای 45 هزار هکتار بود و اکنون کمتر از 200 میلیون مترمکعب با 90 هزار هکتار زمین داریم، در سطح وزارت و در جلسه ای بررسی و پیگیری شود.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به مصوبات سفر معاون وزیر نیرو به میاندوآب، اظهار کرد: در این سفر جلسه ای با حضور معاون وزیر و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد که دستاوردهای زیادی برای میاندوآب، چهاربرج و باروق داشت.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه برق رسانی، مقرر شد تا احداث شبکه در روستاها و مناطق حاشیه شهری میاندوآب و چهاربرج و باروق بررسی شود تا از افت ولتاژ در منطقه جلوگیری به عمل آید.

وی گفت: در حوزه آب و فاضلاب نیز بحث تکمیل شبکه فاضلاب میاندوآب مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا با ماده ۲۳، تکمیل طرح فاضلاب میاندوآب توسط مسئولان ذیربط پیگیری شود.

عیسی زاده با اشاره به بررسی طرح های آبرسانی به روستاها در این جلسه، تصریح کرد: در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اقدامات خوبی انجام گرفته و مقرر شد تا این قرارگاه پشتیانی شده و در کنار آن پروژه ۸۱ روستایی شهید باکری که پیمانکار جداگانه دارد و هم در باروق و چهاربرج نیز بحث آب شرب بهداشتی با جدیت پیگیری شود.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب تسریع در اجرای کانال های یک و دو، اظهار کرد: در حوزه امور آب هم چنین مقرر شد تا حق آبه مردم میاندوآب که قبلا ۶۰۰ میلیون مترمکعب برای ۴۵ هزار هکتار بود و اکنون کمتر از ۲۰۰ میلیون مترمکعب با ۹۰ هزار هکتار زمین داریم، در سطح وزارت و در جلسه ای بررسی و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه حق آبه خواسته به حق مردم میاندوآب است، گفت: مقرر شد تا حق آبه میاندوآب پیگیری شده و برای لایروبی رودخانه زرینه رود هم اعتباراتی تزریق شود.

عیسی زاده افزود: امیدواریم با پیگیری مسئولان امر و اقداماتی که در این زمینه انجام می گیرد در سال آینده شاهد مشکل آب شرب در روستاهای میاندوآب نباشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.