پیش بینی 3 مکان برای اسکان نوروزی فرهنگیان در میاندوآب/ شفافیت، پاسخگویی، برنامه محوری و اخلاق مداری اولویت آموزش و پرورش میاندوآب خواهد بود
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۵۰
شناسه : 279959
5

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب گفت: در راستای برگزاری جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی، سه مکان برای اسکان مسافران توسط آموزش و پرورش میاندوآب پیش بینی شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، بهروز تقی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس این شهر، گفت: در راستای برگزاری جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی، سه مکان برای اسکان مسافران توسط آموزش و پرورش میاندوآب پیش بینی شده است.

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب اظهار کرد: این مراکز شامل دو باب مدرسه و نیز باشگاه فرهنگیان بوده که به صورت شبانه روزی به مسافران و فرهنگیان خدمات ارائه می کنند و تمامی امکانات رفاهی و خدماتی برای مسافرین در آنها تعبیه شده است.

وی با اشاره به افزایش 50 درصدی ظرفیت پذیرش مسافران در این مراکز نسبت به سال گذشته، افزود: این سه مکان با 33 اتاق به ظرفیت 150 نفر در ایام نوروز آماده پذیرش و اسکان مسافران خواهند بود.

تقی نژاد تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی ستاد خدمات سفر در میاندوآب، مراکز اسکان فرهنگیان در اولویت نخست برای فرهنگیان و در اولویت های بعدی برای کارکنان ادارات و نهادهای مختلف ارائه خدمات می نمایند.

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب گفت: در ورودی های  و نیز در داخل شهر آدرس و مشخصات مراکز اسکان به صورت بنر نصب خواهند شد تا مسافرین و فرهنگیان با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های خود در مدیریت آموزش و پرورش، اظهار کرد: راهبرد ما تلقی مدرسه به عنوان کانون فرهنگی، اجتماعی و تربیتی است و این موضوع در سند تحول نیز آمده است.

تقی نژاد با بیان اینکه مدرسه برنامه محور می تواند جریان آموزش و پرورش را راهبری کند، اظهار کرد:  به آموزش ابتدایی توجه ویژه خواهیم داشت چرا که شش برابر ارزش افزوده دارد.

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب گفت: آمایش سخت افزاری و نرم افزاری در رابطه با تولید رسانه های آموزشی در اولویت ما قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد:چهار موضوع شفافیت، پاسخگویی، اخلاق مداری و برنامه محوری اساس کار ما خواهد بود.

هم چنین گیو جودی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این جلسه از تجلیل از 370 نفر از مربیان پرروشی، مشاورین و تربیت بدنی به مناسبت هفته امور تربیتی خبر داد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.